dimecres, 21 d’octubre del 2015

LES CANDIDATURES D’UNITAT DELS PURS

Des del primer moment em va semblar una greu equivocació personalitzar els problemes del país, sobretot tenint en compte que qualsevol persona mínimament informada era conscient que els problemes importants eren conseqüència de la política del govern central, de les seves impugnacions i retallades econòmiques.

Em sembla que les CUP es varen equivocar i ara són presoners de les seves paraules perquè volen mantenir-se purs i, per això, en comptes de rectificar continuen i es mantenen tossuts en l’error.  S’ assembla molt a allò que fa la mainada quan no vol admetre una equivocació, un error o una malifeta, s’acaba creient les seves justificacions.

Amb les CUP no hi puc veure ignorància perquè són persones molt intel·ligents, per això em pregunto què volen, què amaguen darrera aquesta insistència sense consistència? Potser és que són molt conscients del que estan fent.

En temps de República, per fer-nos la punyeta, per l’esquerra  hi havia l’Alejandro Lerroux. Ara per l’esquerra, a Madrid, ja no els cal fer cap muntatge,  ja hi ha les CUP i la fòbia personal d’alguns d’Iniciativa que, per cert, mai l’he entesa.

Les CUP se n’adonen que estan deixant molt clar que Madrid va fer molt ben fet quan va impedir de votar a desenes de milers de catalans que eren a l’estranger?

Se n’adonen que la seva poca cintura política ens portarà a unes noves eleccions perquè «Junts pel Sí» no està disposat (i em sembla molt bé) per les dèries d’altres, a perdre un dels seus actius més importants?

Només em queda felicitar les Candidatures d’Unitat dels Purs per la tria de camp, el del seu partit, el pur, la resta no té cap mena d’importància. Ara només els queda sortir a la pista de ball de la mà de “Ciudadanos”, que també vol unes altres eleccions, i ballar un “pasodoble”.

Ho dic des de la decepció que, de mica en mica, em va apagant i m’ensorra la il·lusió que hi havia  posat en tot plegat quan em deia, entre «Junts pel Sí» i les CUP això va endavant, serem lliures.

Fins d'aquí uns quinze dies.

F. Ponsatí

Visca la Terra.

PS: Pel futur, ens cal disposar d'energies netes i renovables en un percentatge prou important com per no dependre d'España.

“EL FUTUR ÉS LA LLIBERTAT, EL FUTUR ÉS SER UN ESTAT.”


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada