Des de quan es creuen amb el dret de dir com s’han
d’organitzar les coses dintre les aules?
Quins estudis i coneixements poden al·legar per parlar sobre
didàctica, pedagogia i organització escolar?
LA IGNORÀNCIA ÉS ATREVIDA
Ja diuen que la ignorància és atrevida però l’atreviment en mans d’algú que té poder no és pas atreviment sinó temeritat. L’última cosa que hauria de voler ser un jutge és temerari i encara més si és del TSJC.
Ja diuen que la ignorància és atrevida però l’atreviment en mans d’algú que té poder no és pas atreviment sinó temeritat. L’última cosa que hauria de voler ser un jutge és temerari i encara més si és del TSJC.
Senyors del TSJC si és que volen continuar dient-hi la seva
sobre coses que queden a anys llum de les seves capacitats no els estranyi que
els demanem que se’n vagin cap a Espanya.
En el seu lloc ja n’hi posarem persones que tinguin una mica
més de seny i sensibilitat.
UNA PREGUNTA
Ah!, s’han plantejat com s’hauria de fer la classe si una família la demana en català?
Segur que ni hi han pensat. Encara que si hi haguessin
pensat segurament la seva resposta seria: No hi té dret, s’ha de continuar
fent en espanyol.
Fins que no siguem un estat haurem d’aguantar semblants
ximpleries.
Acabem amb una frase de Ciceró: “Summum ius, summa iniuria”.
L’aplicació cega de la lletra de la llei esdevé una veritable injustícia.
F. Ponsatí
“EL FUTUR ÉS LA LLIBERTAT, EL FUTUR ÉS SER UN ESTAT.”
Visca la Terra.
PS: Pel futur, ens cal disposar d'energies netes i renovables en un percentatge prou important com per no dependre d'España.
Fins la setmana vinent.
F. Ponsatí
“EL FUTUR ÉS LA LLIBERTAT, EL FUTUR ÉS SER UN ESTAT.”
Visca la Terra.
PS: Pel futur, ens cal disposar d'energies netes i renovables en un percentatge prou important com per no dependre d'España.